logo

Čo je Zlatá minca

Zlatá minca je súťaž finančných produktov, která sa na Slovensku koná od roku 2005.

Jej primárnym cieľom je zorientovať verejnnosť v ponuke bánk, poisťovní a iných finančných subjektov.

O poradí v jednotlivých kategóriách rozhoduje odborná porota, ktorú tvoria ekonomickí novinári, zástupcovia vysokých škôl, spravodajských agentúr, ekonomických serverov, finančných poradcov, profesných asociácií a spoločností realizujúcich prieskum trhu. Každý člen poroty vyberá tri najlepšie produkty v každej kategórii.

Odporúčanými kritériami výberu sú kvalita, zaujímavosť a využiteľnosť produktov pre čo najširšiu skupinu populácie. Člen odbornej poroty nemusí vyplňovať kategóriu, o ktorej nemá dostatok informácií. Výsledkom je tabuľka najlepších finančných produktov. U každého je uvedený počet bodov, ktoré produkt v hlasovaní odbornej poroty získal (tri za prvé miesto, dva za druhé, jeden bod za tretie).

Nezávisle na hlasovaní odbornej poroty prebieha hlasovanie verejnosti.

"Zlatá minca sa stáva jedným z mála informatívnych kanálov, ktoré nie sú ovplyvnené plateným marketingom súťažiacich. Zo strany odbornej verejnosti poskytuje jedno z najobjektívnejších a najkomplexnejších hodnotení produktov na trhu poisťovníctva a bankovníctva v Slovenskej republike." Viliam Végh, Garančný fond investícií, člen odbornej poroty.

Viac: Pravidlá súťaže Zlatá minca.

Hlasujte za najlepší finančný produkt a vyhrajte:



Zájazd pre dve osoby na Maurícius



Tablet iPad

Predplatné denníka SME

najčítanejšie
  • 4 hodiny
  • 24h
  • 3dni
  • 7dní

Generálny partner


Mediálny partner

Odborný partner